اهداف کانون

افزایش ۳۰ درصدی حمایت از شرکت‌های خلاق برای فروش محصولات

?طیق رایزنی های صوت گرفته با نهادها و دستگاه های مختلف اجرایی و عمومی، در آبان ماه ۱۳۹۹ تعداد خدمات عرضه شده برای توسعه فروش و بازار محصولات خلاق ۳۰ درصد افزایش یافته است. ?حمایت از تدوین گزارش تحقیقات بازار داخلی، ارزیابی آمادگی صادرات، مشاوره صادرات و واردات (رایگان)، معرفی و ترویج شرکت‌های خلاق در رسانه‌هایی مانند صداوسیما و مشاوره توسعه فنی محصولات، از جمله دیگر خدمات عرضه‌شده به شرکت‌های خلاق است. ?همچنین تا کنون شرکت‌های خلاق از خدماتی مانند جذب ایرانیان خارج از کشور و حضور مستقل در نمایشگاه‌های خارجی ویژه شرکت‌های خلاق صادراتی، استفاده کافی به عمل نیاورده‌اند…